czwartek, 22 maja 2014

Mini księga czarów - Mini Book of Spells

Popełniłam kilka dni temu kolejny mały albumik. Znów drżącymi rękami pocięłam papiery Steampunk Spells - mają w sobie tyle pięknych elementów! Baza powstała ze zwykłego czarnego kartonu, a w kieszonki w stronach trafiły małe tagi. Okładkę obłożyłam jutą - bardzo mi się ten efekt podoba.

I made another mini-album a few days ago. Cut into Steampunk Spells with trembling hands again - these papers have so many beautiful elements! I made the base from black cardstock and inserted small tags into the pocket-pages. On the cover, I used a piece of burlap - I really like the effect.







11 komentarzy:

  1. Cuuuudo, czy dobrze mi się wydaje, że to ten, który zaczęłaś robić na piątkowym spotkanku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, wtedy jakoś jeszcze nie chciał się urodzić, ale potem poszło! :)

      Usuń
  2. Wspaniały! Lubię takie formy, a i sama często robię mini z resztek, których zostaje masa w tworzeniu z papieru ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale postęp! Z tak niepozornej bazy wyszło cudeńko! Bardzo podobają mi się tajemne skrytki na tagi Tagi uwielbiam,więc ich widok przyprawia mnie o pozytywny dreszczyk.Gdybym mogła robiłabym codziennie takie albumiki:))Twój oczywiście jest wzorcowy.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam z ich papierami ;) Piękny albumik ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczny! papiery faktycznie boskie, są dostępne, lub będą w RKS?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za przemiłe słowa! :)

    Dagmara - bardzo bym je chciała mieć w sklepie, niestety nie jest na liście priorytetów, bo to miejsce mają najnowsze kolekcje. Zresztą, jakbym miała spisać wszystko, co - priorytetowo - chciałabym mieć w sklepie, to chyba bym rozprawę długości doktoratu musiała urodzić. ;) Ale - powoli do przodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale z pewnością jeszcze ciekawe kąski się u Ciebie pojawią :)

      Usuń
  7. U mnie te papiery leża i czekają na swoją kolej, na razie nie mam śmiałości :)
    Twój albumik jest świetny, bardzo mi się podoba :D
    Poprzeczka ustawiona bardzo wysoko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great use of those fabulous papers!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń